Realigro.co.il הוא מנוע החיפוש הגלובלי הראשון נדלן שבו אפשר לחפש מודעות על בתים למכירה ב- טנסי

נכס למכירה בטנסי

זה גבולות 8 מדינות: ארקנסו ו מיזורי במערב, קנטקי וירג 'יניה בצפון, צפון קרוליינה במזרח מיסיסיפי, אלבמה וגיאורגיה בדרום.

טנסי היא מדינה דרומית של ארצות הברית ללא חוף וים ללא סגר. נאשוויל היא עיר הבירה והיא ממוקמת במרכז האזור והיא לב ליבה של סצנת המוזיקה הכפרית, עם גרנד אולה אופרי ההיסטורי, המוזיקה הקאמרית של היכל התהילה והמוזיאון ואזור אגדי מלא באולמות כפריים, טונק ואולם הריקודים. ממפיס, בדרום מערב מערב, הוא ביתם של Graceland, ביתו של אלביס פרסלי, אולפני רוק חליל אולפן הקלטות סאן סטודיו מועדון בלוז רחוב בלו.

ערך הבית הממוצע בטנסי עלה ב -8.7% בשנה האחרונה וצפוי לעלות ב -5.4% בשנה הבאה. המחיר הממוצע למ"ר בטנסי הוא 127 דולר.

נכסים למכירה בטנסי, במיוחד באזור ממפיס ביוני, ירדו ב -0.2% לעומת לפני שנה.

האם אתה מחפש נכס למכירה טנסי? האם אתה תוהה היכן תוכל לקבל את התמורה הטובה ביותר? דוח זה נועד לזהות את המקומות הטובים ביותר לקנות נכס למכירה טנסי השנה.

יש לנו הסתכל לתוך מקומות נישה טוב לקנות נכס למכירה בטנסי ומצא כי הטוב ביותר נמצאים באמצע טנסי.

את citis הטובה ביותר הם נאשוויל, Belle Meade, Hendersonville, Bartlett ו Lakeland.

העיר נאשוויל נחשב לאחד היעדים התיירותיים העיקריים במיוחד עבור הקשר שלה עם מוסיקה. מלון זה הוא מלון בעל גישה נוחה למקומות מפורסמים, כגון מועדון גולף ומרכז הקניות גיילור אופרילנד, מרכז הקניות אופרי מילס וג'נרל ג'קסון שואוובאט.

האטרקציות המוזיקליות של נאשוויל, בשילוב עם האוניברסיטאות והמכללות השונות, הפכו את נאשוויל ליעד תיירותי פופולרי מאוד לצעירים ומילניאלים, אשר מילאה תפקיד עצום בהגדלת שוק הנדל"ן שלה והפיכתה לשוק הנדל"ן מספר 1 ארצות הברית.

העיר נקראה על שם בל מייד לשעבר מטע ממנה נבנתה העיר. אחד ההיבטים המעניינים ביותר של מלון בל מיד הוא הקרבה שלו לגרין הילס, לווסט אנד ולרחובות העיר ההומים של נאשוויל. אחד מבעלי הבתים המפורסמים ביותר של בל מיד הוא סגן נשיא ארה"ב לשעבר אל גור.

Hendersonville היא עיר בגודל בינוני גדול הממוקם במדינת טנסי. עם אוכלוסייה של 57,050 אנשים ו -13 שכונות מכוננות, Hendersonville היא הקהילה ה -11 בגודלה בטנסי.

Hendersonville נכסים למכירה הם בין היקר ביותר טנסי, למרות הערכים של הבית Hendersonville אינם דומים נכסים יקרים יותר בארצות הברית.

Hendersonville היא עיר מגוונת מבחינה אתנית. רוב תושבי Hendersonville מדווחים כי המירוץ שלהם הוא לבן, ואחריו שחור או אפריקני אמריקאי. קרובי משפחה חשובים של אנשים בהנדרסוויל כוללים אנגלית, אירית, איטלקית וסקוטית.

השפה הנפוצה ביותר המדוברת ב Hendersonville היא אנגלית. שפות חשובות אחרות מדובר כאן ספרדית וצרפתית.

Bartlett היא עיר בגודל בינוני גדול הממוקם במדינת טנסי. עם אוכלוסיה של 58,622 אנשים ו -11 שכונות מכוננות, Bartlett היא הקהילה העשירית בטנסי.

הנכס של Bartlett למכירה הוא בין היקרים ביותר בטנסי, למרות שהערכים של Bartlett אינם דומים לנכסים יקרים יותר בארצות הברית.

Bartlett הוא מקום נהדר עבור משפחות עם שילוב מזל של בתי ספר טובים, פשע נמוך. Bartlett באמת יש כמה תכונות משפחות נראה לבחור לחפש נכס למכירה טנסי. בארטלט אינו מושלם ואם אתה אוהב את חיי הלילה המטורפים, זה לא האידיאל שלך. אבל בסך הכל זו קהילה מוצקה, עם הרבה דברים להמליץ ​​כמו מקום חיי משפחה.

ברטלט היא עיר שונה מבחינה אתנית.

Lakeland היא עיר קטנה, היא הקהילה ה -47 בגודלה בטנסי. זוהי עיר מגושמת לחלוטין ועיר של אנשי מכירות ועובדים, אנשי מקצוע ומנהלים.

Lakeland היא עיר מאוד מוכווני מכוניות ומעטים בוחרים מצבים חלופיים של תחבורה, כגון תחבורה ציבורית, רכיבה על אופניים או הליכה.

עיר זו היא אחת הערים המשכילות ביותר במדינה. 45% מהמבוגרים בלאקלאנד בעלי תואר אקדמי אחד לפחות.

מפה, מגמות מחירים ונתונים סטטיסטיים

תוצאות החיפוש

Cod. 14873

מכירה קרקע חקלאית, טנסי, Memphis, Memphis, Memphis

69,531.99ILS
מכירה
קרקע חקלאית

4046 m²
עכו 1 יש עצים. הוא נמצא SUBDIVISION.WOULD, שקט מאוד נייס להיות אידיאלי עבור BUIDERS או לשימוש פרטי. המושלמת AFRAME או Ranger המרתף. חייבים לראות את הא...
UNAVAILABLE
Cod. 9774

מכירה חנות, טנסי, Nashville, Nashville, Nashville

548,936.76ILS
מכירה
חנות

3000 m²
חתיכה גדולה, אזור פרמיה, 10 שנה בעסק. נוח לאחסן גז לתחנת
UNAVAILABLE
מפה, מגמות מחירים ונתונים סטטיסטיים
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB